მოსწავლის თვითშეფასების კითხვარი
სახელი, გვარი
|
რა შევძელი ყველაზე უკეთ
|
რას გამოვასწორებდი
|
რით დავეხმარე ჯგუფს
|
რა წვლილი შევიტანე ჯგუფის წარმატებაში?/წარუმატებლობაში
|
|
|
|
|
|
მიმდინარე შეფასების ცხრილი
შედეგი/ინდიკატორი
|
1-2 ქულა
|
3-5 ქულა
|
6-8 ქულა
|
9-10 ქულა
|
მოსწავლე ადგენს ისტორიული წყაროს მთავარ საკითხს
|
ვერ ადგენს წყაროს მთავარ საკითხს
|
წყაროდან ნაწილობრივ გამოაქვს ინფორმაცია
|
წყაროდან გამოაქვს ძირითადი ინფორმაცია
|
ადგენს წყაროს მთავარ საკითხს და აანალიზებს მიღებულ ინფორმაციას
|
პრეზენტაციის შეფასების ცხრილი
შეფასება
|
1-4 ქულა
|
5-7ქულა
|
8-10 ქულა
|
საპრეზენტაციო უნარები
|
საუბარი ბუნდოვანია;
არ აქვს კონტაქტი აუდიტორიასთან;
დავალების პრეზენტაცია ზედაპირულია.
|
საუბარი გასაგებია;
საკმაოდ კონტაქტურია;
დავალება ორგანიზებულია;
აუდიტორიის მიმართ კეთილმოსურნეა.
|
დამაჯერებლად საუბრობს;
პრეზენტაცია ზედმიწევნითაა ორგანიზებული;
ყოველთვის აქვს კონტაქტი აუდიტორიასთან;
მსჯელობს თავისუფლად.
|
მოსწავლის თვითშეფასება
აღნიშნე სწორი პასუხი
|
ყოველთვის
|
ხანდახან
|
არასდროს
|
ჩემს აზრს თავისუფლად გამოვთქვამ
|
|||
ვცდილობ, არგუმენტირებულად ვისაუბრო
|
|||
როცა სხვა ლაპარაკობს ყურადღებით ვუსმენ
|
|||
განსხვავებული აზრი მაინტერესებს
|
|||
განსხვავებულ აზრს ვითვალისწინებ
|
|||
ვცდილობ თემას არ ავცდე
|
|||
ვიცი, რომ კამათი ჩხუბში არ უნდა გადაიზარდოს
|
No comments:
Post a Comment