შეფასების სქემა

მოსწავლის თვითშეფასების კითხვარი

სახელი, გვარი
რა შევძელი ყველაზე უკეთ
რას გამოვასწორებდი
რით დავეხმარე ჯგუფს
რა წვლილი შევიტანე ჯგუფის წარმატებაში?/წარუმატებლობაში











მიმდინარე შეფასების ცხრილი

შედეგი/ინდიკატორი
1-2 ქულა
3-5 ქულა
6-8 ქულა
9-10 ქულა
მოსწავლე ადგენს ისტორიული წყაროს მთავარ საკითხს
ვერ ადგენს წყაროს მთავარ საკითხს
წყაროდან ნაწილობრივ გამოაქვს ინფორმაცია
წყაროდან გამოაქვს ძირითადი ინფორმაცია
ადგენს წყაროს მთავარ საკითხს და აანალიზებს მიღებულ ინფორმაციას


პრეზენტაციის შეფასების ცხრილი

შეფასება
1-4 ქულა
5-7ქულა
8-10 ქულა
საპრეზენტაციო უნარები
საუბარი ბუნდოვანია;
არ აქვს კონტაქტი აუდიტორიასთან;
დავალების პრეზენტაცია ზედაპირულია.
საუბარი გასაგებია;
საკმაოდ კონტაქტურია;
დავალება ორგანიზებულია;
აუდიტორიის მიმართ კეთილმოსურნეა.
დამაჯერებლად საუბრობს;
პრეზენტაცია ზედმიწევნითაა ორგანიზებული;
ყოველთვის აქვს კონტაქტი აუდიტორიასთან;
მსჯელობს თავისუფლად.



მოსწავლის თვითშეფასება


აღნიშნე სწორი პასუხი
ყოველთვის
ხანდახან
არასდროს
ჩემს აზრს თავისუფლად გამოვთქვამ



ვცდილობ, არგუმენტირებულად ვისაუბრო



როცა სხვა ლაპარაკობს ყურადღებით ვუსმენ



განსხვავებული აზრი მაინტერესებს



განსხვავებულ აზრს ვითვალისწინებ



ვცდილობ თემას არ ავცდე



ვიცი, რომ კამათი ჩხუბში არ უნდა გადაიზარდოს



No comments:

Post a Comment